Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 106
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Među prvima u svijetu vozili smo novi Citroën C5

Hrvat stvorio novi Citroën C5

aut_c5_tx_1.jpg
import
18.02.2008.
u 21:12

Malo nas je, ali smo jaki, uzrečica je koja je ponovno dokazana. Iako je Hrvatska mala zemlja, svakako trebamo biti ponosni na ljude koji su napravili odlične poslovne karijere na globalnom tržištu.

Na najboljem je putu velike popularnosti i Domagoj Đukec, dizajner koji radi za Citroën, a Hrvat je, rođen i odrastao u Njemačkoj. Domagoj je pune dvije godine radio na dizajnerskom razvoju nove generacije Citroëna C5, a konačan proizvod imali smo priliku među prvim novinarima na svijetu prošloga tjedna isprobati na prometnicama portugalskog Lisabona.

Dizajnerski gledano, novi se model uvelike oslanja na C5 Airspace koncept, a iako se nagađalo da se uskoro može očekivati i cabrio izvedba modela C5, od toga se odustalo. Puno dominantniji dizajn novoj generaciji osigurava veliku privlačnost, a mnogo je pažnje posvećeno kvaliteti. Novi je model, zahvaljujući brojnim poboljšanjima, za klasu bolji od staroga, što se zbog sve jače konkurencije moglo i očekivati.

Zahvaljujući većim dimenzijama (477,9 cm duljine, 209,6 širine te 281,5 cm međuosovinskog razmaka), novi se C5 svrstava u sam vrh segmenta. Osim limuzinske izvedbe, odmah je pripremljen i karavan koji će nositi naziv Tourer.



Pogled u putničku kabinu ostavlja mnogo bolji dojam od dosadašnjeg, što je postignuto kvalitetnijim i modernijim materijalima. Sada se i C5 može pohvaliti multifunkcionalnim upravljačem s fiksnim središnjim dijelom, a maleni prigovor ide nedostatnom broju i obujmu pretinaca za odlaganje sitnica.

ESP dolazi kao dio serijske opreme, a kruta struktura karoserije i sedam standardnih zračnih jastuka (+ 2 u opciji) pridonose aktivnoj i pasivnoj sigurnosti. Udobnost je dodatno naglašena na skupljim modelima koji su opremljeni Hydractive 3 Plus ovjesom (samo početni agregati, benzinski i dizelski, imaju klasičan ovjes).

U vožnji se vidi veliki napredak, posebno na čvrstoći, iako se i dalje osjeća da je riječ o Citroënovu modelu. Prodaja u Hrvatskoj počinje sredinom svibnja, a karavanska se inačica očekuje mjesec dana kasnije.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije