Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
briga o okolišu
Povratak na članak

Hibridna vozila bez poticaja, država će sufinancirati samo električna

Fond za zaštitu okoliša svoju odluku obrazlaže namjerom da se što prihvatljivijima učine ona vozila koja najmanje štete okolišu

Komentari 28

ST
stefj
17:34 18.09.2017.

Ajde, OK. Nema smisla sufinancirati hibride, nema baš puno smisla niti sufinancirati električne automobile, no dobro... Ovaj navedeni VW ne izdrži niti pola dana vožnje po gradu, tak da je realna korist od tog auta nula. To će opet kupiti HEP i slične države ili javne firme da se malo reklamiraju kak su zelene... Ovo je reket EU-a, isto kao i obnovljivi izvori energije, gdje se forsiraju vjetroelektrane i solarne elektrane umjesto da se ulaže u hidrocentrale. No Nijemci su bili veliki proizvođači solarnih kolektora, veliki su proizvođači vjetroelektrana, pa nije teško zaključiti od kud u EU takve ideje... A i dalje je ugljen najjeftiniji energent i dalje su nuklearne elektrane najčišće...

VL
Avatar Urban Fox
Urban Fox
17:48 18.09.2017.

A kaj je s hydrogenom ili LNGom

VL
ČR
črnivrh
17:43 18.09.2017.

Elektricna vozila su cista ? A struju dobivaju iz? A sto sa iskoristenim baterijama?

VL
MI
milecar12
02:34 19.09.2017.

Ajde da su napokon nešto u potpunosti priveli kraju, a ne polovno.

VL
Avatar Admin nabijem te
Admin nabijem te
17:25 18.09.2017.

Sramota!

VL
MA
MarkoKosmicki
19:35 18.09.2017.

treba sufinancirati male obiteljske automobile koji trose malo i neispustaju puno stetnih plinova,jer stari automobili trose puno ipuno zagadjaju,ovakoce opet profitirati bogati a sirotinja ce voziti stare kante koji su veliki zagadjivaci

VL
MA
Machak
18:20 18.09.2017.

Jedino hibridi energiju kočenja koja bi se inače u vidu topline raspršila zrakom i bila nepovratno izgubljena koriste i pretvaraju u električnu. Sve ostalo je besimislica jer se "struja" mora negdje proizvesti. Ok jedino ako se radi o vjetro ili solarnim elektranama.

VL
Avatar links
links
07:08 19.09.2017.

možemo očekivati i 100%-tno poskupljenje struje... jer zašto bi se kmetovi jeftinije vozikali...

VL
Avatar messerschmidt
messerschmidt
13:09 19.09.2017.

Uz svaki takav auto, valja kupiti i generator (povremeno ih prodaju u lidlu, kauflandu za tisuću - dvije) pa ga držati u prtljažniku, da ne moraš negdje u lici prositi da ti netko posudi struje. Al to onda više nije električni nego hibridni.

VL
Avatar messerschmidt
messerschmidt
13:07 19.09.2017.

Znači, daš 200.000 kuna za auto sa kojim ti do Zadra treba barem 10 sati vožnje (jer ga moraš puniti na pola puta, a punjenje traje nekoliko sati), Druga stvar, sve te punjive baterije imaju rok trajanja par godina. II normalnom autu pada cijena nakon 5 godina barem duplo, a sa ovim to znači da ga nitko normalan neće kupiti dok ne staviš novu bateriju, a nova košta kao nova, par tisuća eura. Više moraš dati za bateriju nego što ćeš dobiti za auto.

VL
LU
lulamira
19:29 18.09.2017.

Nije trebalo niti jedna,bolje bi bilo da su novce dali sirotinji.

VL
IM
Immanuell
17:24 18.09.2017.

Da se razumijemo, struja je čisto mazanje očiju, to je glupost jer brodovi neće ići na struju, većina vlakova isto neće ići na struju, avioni neće ići na struju, kamioni , traktori, građevinski strojevi, poljoprivredni strojevi također neće i ne mogu ići na struju. Tko god misli da je struja rješenje , slijep je kraj zdravih očiju. Autoindustrija nas može prisiliti da se orijentiramo na struju jedino tako što neće dati drugu opciju na tržište, ali i u to sumnjam. Kad bude bila dostupna normalna, uvijek pri ruci i stabilna zamjena za fosilna goriva tada forsirajte struju, ali i dalje samo kao opciju. Ljudi moraju imati mogućnost odlučiti sami. Danas i pored svih znanstveno-tehnoloških dosega može se sa sigurnošću reći da nije pronađena bar jednako toliko uspješna zamjena.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.