Hibridna vozila bez poticaja, država će sufinancirati samo električna
Fond za zaštitu okoliša svoju odluku obrazlaže namjerom da se što prihvatljivijima učine ona vozila koja najmanje štete okolišu
Komentari 28
A kaj je s hydrogenom ili LNGom
Elektricna vozila su cista ? A struju dobivaju iz? A sto sa iskoristenim baterijama?
Ajde da su napokon nešto u potpunosti priveli kraju, a ne polovno.
Sramota!
treba sufinancirati male obiteljske automobile koji trose malo i neispustaju puno stetnih plinova,jer stari automobili trose puno ipuno zagadjaju,ovakoce opet profitirati bogati a sirotinja ce voziti stare kante koji su veliki zagadjivaci
Jedino hibridi energiju kočenja koja bi se inače u vidu topline raspršila zrakom i bila nepovratno izgubljena koriste i pretvaraju u električnu. Sve ostalo je besimislica jer se "struja" mora negdje proizvesti. Ok jedino ako se radi o vjetro ili solarnim elektranama.
možemo očekivati i 100%-tno poskupljenje struje... jer zašto bi se kmetovi jeftinije vozikali...
Uz svaki takav auto, valja kupiti i generator (povremeno ih prodaju u lidlu, kauflandu za tisuću - dvije) pa ga držati u prtljažniku, da ne moraš negdje u lici prositi da ti netko posudi struje. Al to onda više nije električni nego hibridni.
Znači, daš 200.000 kuna za auto sa kojim ti do Zadra treba barem 10 sati vožnje (jer ga moraš puniti na pola puta, a punjenje traje nekoliko sati), Druga stvar, sve te punjive baterije imaju rok trajanja par godina. II normalnom autu pada cijena nakon 5 godina barem duplo, a sa ovim to znači da ga nitko normalan neće kupiti dok ne staviš novu bateriju, a nova košta kao nova, par tisuća eura. Više moraš dati za bateriju nego što ćeš dobiti za auto.
Nije trebalo niti jedna,bolje bi bilo da su novce dali sirotinji.
Da se razumijemo, struja je čisto mazanje očiju, to je glupost jer brodovi neće ići na struju, većina vlakova isto neće ići na struju, avioni neće ići na struju, kamioni , traktori, građevinski strojevi, poljoprivredni strojevi također neće i ne mogu ići na struju. Tko god misli da je struja rješenje , slijep je kraj zdravih očiju. Autoindustrija nas može prisiliti da se orijentiramo na struju jedino tako što neće dati drugu opciju na tržište, ali i u to sumnjam. Kad bude bila dostupna normalna, uvijek pri ruci i stabilna zamjena za fosilna goriva tada forsirajte struju, ali i dalje samo kao opciju. Ljudi moraju imati mogućnost odlučiti sami. Danas i pored svih znanstveno-tehnoloških dosega može se sa sigurnošću reći da nije pronađena bar jednako toliko uspješna zamjena.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ajde, OK. Nema smisla sufinancirati hibride, nema baš puno smisla niti sufinancirati električne automobile, no dobro... Ovaj navedeni VW ne izdrži niti pola dana vožnje po gradu, tak da je realna korist od tog auta nula. To će opet kupiti HEP i slične države ili javne firme da se malo reklamiraju kak su zelene... Ovo je reket EU-a, isto kao i obnovljivi izvori energije, gdje se forsiraju vjetroelektrane i solarne elektrane umjesto da se ulaže u hidrocentrale. No Nijemci su bili veliki proizvođači solarnih kolektora, veliki su proizvođači vjetroelektrana, pa nije teško zaključiti od kud u EU takve ideje... A i dalje je ugljen najjeftiniji energent i dalje su nuklearne elektrane najčišće...