Glavno da je povišen: Svi su poludjeli za lažnim terencima
SUV-ovi su dio tržišnog kolača uzeli svim “običnim” segmentima automobila, a najviše jednovolumenima
Komentari 22
Gdje je vrijeme Grand Cherokeea sa V8 benzincima? Tužno je da bi svi bili frajeri, a pod haubom trocilindarski mlinac za kavu. Došlo vrijeme da je redni četverocilindraš postao big block. Tužno!
Neki dan sam se imao prvi put priliku provozati u "ganc" novom SUV-u PUG3008, pa to je jednom rječju katastrofa. Sjediš visoko kao u nekom kamionu i nemaš nikakav osjećaj za cestu. Također odgovorno tvrdim da je navodna bolja preglednost iz takvih povišenih vozila običan mit. Što se tiće preglednosti nema nikakvih prednosti na običnoj cesti naspram neke klasične limuzine, čak štoviše kod parkiranja ispred prednje haube i stražnjeg kraja se ništa ne vidi. Od SUV-ova priznajem samo Duster 4x4 i slična offroad vozila koja se kupuju da se voze po poljskim putevima. Ako vam treba auto za asfalt najozbiljnije vam preporučujem da ne gledate SUV-ove nego običnu limuzinu ili karavan, recimo npr. Octavia kombi je daleko bolja kupnja kao obiteljsko vozilo od T-Roca.
Je.. ga, stari se. Koljena, kukuvi....bole. Sve mi se teže izvlačiti iz auta "C" segmenta, a o "B" da i ne pričam. Iz ovih povišenih je ipak lakše. Neka i troše koji deci više. Što me briga koliko cilindara ima.
Za starije ljude koji imaju problema sa leđima i drugim kostima ti malo povišeni auti su spas. Lijepo odmah sjedneš na sjedalo i lako se iziđe. Dok sam imao limuzinu ulaazak i izlazak iz auta bila je mala umjetnost. Mlađi koji su gipki kao mačke neka kupuju što hoće.
imao sam limuzinu, sada imam SUV, nikad ne reci nikad, ali za mene nema nazad
Samo Lada nikakve tu neke lažne terence za tetkice. U krajnjem slučaju ako si malo punijeg džepa može i Defender :)
Lijepi su,povišeni su..ima ih sa štedljivim motorima...Zašto ne......vidjet ćemo kako će na jesen izgledati renaultov,odnosno dacijin, mali suv "spring".....suv na struju za 10 000 eura s poticajima vlade....auto je malo jadničkavj ,er je sam po sebi dacija..ali s druhe strane je zanimljiv jer je suv, jer je jeftin i jer je na struju....valjda će to potaknuti i druge proizvodjače da počnu praviti e vozila za narod...s narodnim cijenama naravno..
Lakse je uci i izaci, ima neznatno vise mjesta od kompakta. Osobno imam Duster 4x4 jer je jeftin, jer moze gdje kompakti ne mogu i jer mi je 99. 9% kilometraze cesta, a samo 0.1% nekakav izazovni teren pa mi limene kutije tipa Nive nisu zanimljive.
SUV moze se ptevesti jedino kao sportsko I radno vozilo, ni u kom slucaju kao sportsko terenci.
Pravi pravcati terenac je po meni legendarni Landrover Defender a svi ostali su svakako samo kopije i lažni terenci napravljeni za lijepe ceste.
a kad se dođe na servis, ajoj kud sam to kupil, boli glava od cijene održavanja i teško za prodati rabljenog
uopće nije istina da troše više.... možda neki i ovisno o jačini i težini , ali generalno nema razlike, čak po mojem iskustvu, manje troše. manji komfor???? e pa opet ovisi do modela do modela i o opremi. lošija areodinamika? ni to se ne slažem jer pri velikim brzinama točno osjetite na vozilu ako je loša areodinamika.... slabe performanse? e pa sigirno ste uzeli najjeftiniju opciju (kao i za komfor) i onda prigovarate kako ne valja...
Cijeli svijet sljedi SAD. Ne zato jer moraju, nego zato sto Ameri znaju sto valja! Samo rusi tjeraju Lade!
Suv je ruzno i neugledno vozilo. Nikad ga nebih pogledao na cesti. Lijepa limuzina jos sportska, pravi melem za oko. Inace mi se sviđa X6 i kupujem ga, jer BMW je BMW. Ostali su samo Mercedes, Porsche i Audi privlacni kao terenci
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
a koja je prednost pravih terenaca sa pogonom na sva četiri kotača u odnosu na ove lažne suv-ove ako se voze po cestama i autoputevima? nikakva, osim što troše više goriva...