Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 161
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PRETJERIVANJE?
Povratak na članak

Europski ‘zeleni’ na zub uzeli i plug-in hibride

Nakon što su se izvježbali na dizelašima i benzincima, lobisti napadaju i noviju tehnologiju. Problem će imati proizvođači plug-in hibrida koji imaju snagu motora s unutarnjim sagorijevanjem veću od snage elektromotora

Komentari 5

MT
makan tahi
11:23 22.12.2020.

koliko co2 emitira 1kw struje pošto se većim djelom priozvodi iz fosilnih goriva

VL
GE
genadij
11:02 22.12.2020.

Bojim sa da će sa povećanjem broja električnih vozila i cijena el .struje porasti. A porast će i potrošnja struje zbog koje će elektrane više zagađivati okoliš.

VL
ST
stefj
10:45 22.12.2020.

To "zeleno" je postala ideologija, baš kao i rodna ideologija. Nema više veze sa znanošću, već je bazirana na raznim dogmama... To je posljedica zadnjih društvenih promjena gdje se više ne gledaju argumenti, već se gleda onog tko jače vrišti, tko je agresivniji i destruktivniji...

VL
FA
fajlpz
05:21 06.01.2021.

To su sve džabalebaroši dokoni.

VL
JA
jackero
16:10 26.12.2020.

Ukoliko je Večernjaku stalo do ozbiljnog novinarstva zamolio bih da provjeri moje sljedeće navode i ukoliko ustanovi da su istinite, da objavi članak koji bi raščistio s namjernim lažnim tvrdnjama i ignorantima: 1. Hibridi, pa i trenutni plug in hibrididi troše u realnim okolnostima, računajući njihov vijek trajanja, čak više goriva od običnih benzinaca/dizelaša. Samo zanemariv dio voze na struju ili istu stvaraju s motorom vrlo loše efikasnosti, a u ostalo vrijeme vozači plaćaju danak 15-25% većoj težini vozila. Stoga su štetni za ekobilancu a nipošto vrijedni poticaja. 2. Pogonsko gorivo ne potječe iz čistih brdskih izvora nego se uglavnom rafinira iz sirove nafte. Samo za rafiniranje je potrebno cca. 1,5kWh za 1 L. goriva. A tu nije uračunato: exploatacija, višestruki transport, višestruko skladištenje, aditivi gorivu, moderna motorna ulja i ostala maziva, katalizatori, filteri, Addblue, itd... Ukratko, da bi automobil s motorom na unutarnje sagorjevanje samo krenuo potrebno je više elektr. energije koliko treba baterijsko-električnom autu za 100km. 3. Čak Elektrane na ugljen u EU imaju veću učinkovitost i bolje filtere od trenutne flote vozila. 4. Kroz proizvodnju i exploataciju običnog automobila potroši se višestruko više resursa, stvori opasnog otpada i prouzročuje zagađivanje i stakl. plinova nego što je slučaj sa B.EV. 5. Struju potrebnu za elektr. vozila možemo razmjerno lokalno proizvoditi bez da nužno financiramo ratove,despote, mrzitelje krščanstva i sl.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.