Autoceste bi trebale biti besplatne za električne automobile
Bez HNS-a ova vlada nema većinu i Bandić nas ne može omesti
Komentari 10
neka bude i s LPG om besplatno
Prijedlog da voze besplatno autocestama, kao i prijedlog iz jedne druge države da mogu voziti žutom trakom rezerviranom za javni prijevoz te čak da za njih ne vrijedi ograničenje brzine su skandalozne! Jer su električni automobili za imućne pa su i sve te povlastice za imućne a do vremena kada električni automobili budi pristupačni svima - povlastice će nestati.
Ici na autocestu samo na elektricni pogon ne moze se daleko( pogotovo zimi i nocu).Ako se radi o hibridnom vozilu, na autocestu se ide na benzinski pogon (ali velika potrosnja).. Vozila na elektricni pogon, imaju danas smisla samo u urbanimim cjelinama i na kratkim distancama.Sto se tice ekologije, politicari vole da se bave bave vozilima sugradjana.O pravim zagadjivacima (industrija,transport: kamionima,brodovima,avionima, turizam, poljoprivreda) naravno ni rijeci.
bljak
Ah profesionalni uhljeb. Radi takvih je HNS promijenio kaput i prešao HDZ-u...
izrada jednog automobila proizvođača tesla motors zagadi jednako kao jedan automobil koji prijeđe 200 000 km!znači totalni idiotizam i laž!
Dubravko vidi samo jednu stranu medalje. Svi automobili su zagadjivaci bez obzira sto ih pokrece; neki zagadjuju vise nego drugi sto se vidi na cestama. Punjenje elektricnog automobila stvara jako puno prljave struje (dirty electricity) u elektricnoj mrezi, koja ima negativan ucinak na zdravlje. Struja za punjenje moze doci iz termolelektrana koje zagadjuju zrak. Uvodjenje mjera koje si moze priustiti jedna od najbogatijih drzava Europe sa nama je neprimjereno. Glede reforme u skolstvu nemojte se hvaliti dok ne vidite rezultate. Koristenje tablet-a u pojedinim skolama samo znaci vecu izlozenost zracenju (WiFi). U zemljama poput UK i Australije roditelji ispisuju djecu iz skola zbog nepotrebne WiFi radijacije.
Što se tiče besplatnih autocesta zaboravite. Imamo i drugih gluposti na primjer automobili na plinski pogon imaju dodatna skuplja testiranja i skuplju obradu od automobila na dizel i na benzin. To sa električnim automobilima jednostavno ne PALI gdje će čovjek s prosječnom plaćom od 4000 kuna kupovati električni auto? Kupit će neki polovni tek da vozi. Napominjem da prosječna plaća nije 6000 i više kuna jer je tu ubrojena ona manjina koja ima ekstremno velike plaće. Skinite to i dobit ćete istinu plaće od 2500 do 4000 kuna su većina u Hrvatskoj. Tko normalan će uzimati kredit? Kada ti je nezajamčen radni odnos? Treče nemamo mrežu punionica niti takvu praksu.
Dubravko lopove!!! ajmo malo o tome kako svaki natječaj i nabavu koji prolazi kroz Fond za zaštitu okoliša slažeš specifikacije i poriktavaš ugovore i poslove poduzećima vezanim uz HNS iza svoje provizije a ponekad i duplo skuplje i manje kvalitetnoo nego što je bilo prije, a da ne pričamo o zapošljavanjima mladih snaga HNS-a i sipatizera postavljenih na razno razne funkcije i položaje bez uvjeta za rad na tom mjestu dok se one koji dignu glas i kažu svoje mišljenje o tome ekspresno rješava i još im se i prijeti. Gdje su sad sve te ustanove razno razne inspekcije,revizije,dorh,uskok i ostali???? Fuj,pljuc sram te može bit i one oko tebe koji te podržavaju. Čovjek je lopov kakvog ova institucija još nije upoznala kao i njegova lopovska stranka HNS
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Jedan auto na baterije nema što raditi na autocesti budući su daleko od naseljenih mjesta. Koštaju od 30 pa nadalje tisuća EUR-a za narod dakle nisu. Gospoda naučila na narodnoj grbači živjeti pa žele besplatne autoceste sebi a druge tko hebe.